Navegar / buscar

Postvenda i manteniment

 

Gestió postvenda (10 anys des de la finalització de cada promoció)

  • Recull de trucades.
  • Visites de verificació d’incidències.
  • Desestimació d’incidències.
  • Solució d’incidències i avaries
    (Coordinació industrials / propietaris).
  • Conformitat de reparació per part del
    client.
  • Control i seguiment de l’estat de les
    incidències.

 

Manteniment de promocions finalitzades (entregades o pendents d’entregar)

  • Revisió, seguiment i cumplimentació del llibre de manteniment de l’edifici.
  • Il·luminació provisional interior pisos i reposicions per a facilitar la labor comercial.
  • Protecció de parquets de la radiació solar.
  • Revisió periòdica.
  • Neteges.
  • Assegurances contra robatori.
  • Pis mostra.
  • Constitució comunitats de veïns, fer el seu seguiment i control econòmic.
  • Seguiment de les garanties (instal·lacions, electrodomèstics, etc.).

 

Manteniment de zones comunitàries



  • Pla de manteniment preventiu.
  • Revisió periòdica i manteniment d’instal·lacions generals de l’edifici (plaques solars, il·luminació, aigua, etc).
  • Neteges.
  • Escales comunitàries i aparcaments.

  • Jardins.
  • Piscines.
  • Revisió, seguiment i cumplimentació del llibre de manteniment de les zones comuns.